Winkelwagen (0)
Banner website boven

Reclameren & retourneren

Herroepingsrecht, ruilen en retourneren

Voor uw aankopen geldt een zichttermijn van 8 dagen. In deze periode heeft u een herroepingsrecht; dit betekent dat u de mogelijkheid heeft zonder verplichtingen van uw kant de artikelen die u heeft ontvangen te retourneren. In dat geval dient u het retourformulier dat bij de levering is gevoegd te gebruiken en de artikelen onbeschadigd, ongebruikt en voorzien van orgineel prijslabel terug te zenden op de manier zoals beschreven op de retourbon. U krijgt uw geld dan teruggestort op dezelfde rekening als waarmee u uw bestelling heeft betaald. Houdt u daarbij rekening met een verwerkingstijd van 7 werkdagen.

Wilt u een artikel terugsturen dan kunt u het bij een Post Nl servicepunt bij u in de buurt brengen. De verzendkosten zijn dan voor uw rekening. Wilt u het artikel ruilen voor een andere maat (indien beschikbaar), dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Als extra service kunt u onbeschadigde en ongebruikte artikelen ook ruilen in, of terugbrengen naar de winkel in Zeist (Middellaan 5, 3701 VA in Zeist). Bij ruilen of retourneren in de winkel worden géén verzendkosten in rekening gebracht. 
Als u een verkeerde bestelling ontvangt, kunt u het retourformulier gebruiken en de bestelling terugzenden naar Middellaan Mode Webshop door het aan te bieden bij één van de Post Nl servicepunten. U vindt daarvan een lijst op www.postnl.nl. Middellaan Mode Webshop betaalt in dat geval de retourkosten.

Transportgarantie

Het risico van beschadiging en/of vermissing ligt tot aan het moment van bezorging bij Middellaan Mode Webshop, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen. Als u vóór het openen van uw pakket schade constateert aan de verpakking, neem dan meteen contact op met Middellaan Mode Webshop of meld dit aan de transporteur. Als u het pakket al hebt geopend op het moment dat u de schade constateert, dient u contact op te nemen met onze klantenservice op het telefoonnummer: 030-6923116.

Reclameren

Mocht u niet tevreden zijn over het geleverde artikel, neemt u dan contact op met Middellaan Mode Webshop binnen één maand nadat het gebrek zich heeft geopenbaard, dan wel dat u daar redelijkerwijs kennis van heeft kunnen nemen. Een bij Middellaan Mode Webshop ingediende klacht wordt binnen een termijn van 8 dagen na ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft, antwoordt Middellaan Mode Webshop binnen de termijn van 8 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een inhoudelijke reactie kuntverwachten. Middellaan Mode Webshop probeert klachten altijd in overleg met de klanten op de best mogelijke manier op te lossen.

Banner website onder